niedziela, 17 października 2010

O TEORII EWOLUCJI LOGICZNIE

Każdy realnie myślący człowiek musi przyznać ,że teoria ewolucji kupy się nie trzyma. Jedne organizmy nie ewoluowały przez ostatnie 100 mln lat np. taki krokodyl a człowiek w 2 mln lat tak szybko ewoluował ,że z małpy zmienił się w człowieka myślącego. Totalna logiczna bzdura.

W wyniku ewolucji musiały by też istnieć organizmy przejściowe w różnych fazach rozwoju a wiemy ,że takowych nie ma. Jest inteligentny człowiek posiadający samoświadomość i mogący tworzyć rzeczy poza otaczającą go przyrodą i są zwierzęta kierujące się praktycznie tylko instynktami. Oczywiście człowiek też posiada instynkty ale rozum i wola pozwalają mu nad nimi zapanować.

Ktoś powie ,że człowieka mogli stworzyć kosmici. Wtedy należy zadać sobie od razu pytanie ; Skąd się wzięli kosmici ?

W przyrodzie zawarta jest olbrzymia wiedza i olbrzymia ilość informacji. Należy zadać pytanie skąd ta wiedza i informacja się wzięły ? Tylko istnienie odwiecznego intelektu daje odpowiedź na wszystkie nurtujące nas pytania.

11 komentarzy:

  1. Nie da się ukryć teoria ewolucji kupy się nie trzyma.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry Polbasie!

    Na wstępie: to z chrztu, czy z bierzmowania masz takie piękne imię?

    Czy zwierzęta odczuwają ból?

    Bo widzę, że znasz się na sprawach biologicznych, medycznych, finansowych i najbardziej mi zaimponowałeś Polbasku deklarowaną miłością do nowych technologii, a jeszcze bardziej - logiki.
    To pytanie stawiam w tym miejscu, chociaż równie dobrze można byłoby zadać je w innym miejscu Twojego bloga.
    Głupie pytanie zadałem? Chyba nie! Mówi się często, że to tylko odpowiedzi bywają głupie.

    Jeżeli odczuwają zwierzęta ból (zakładam, że tak odpowiesz), to za co je Pan Bóg ukarał, kreując te maszyny do zabijania, rozszarpywania na strzępy drugich organizmów? Nie mów mi tylko, że one się chcą tylko nażreć, ponieważ tysiące filmów nakręcono ze scenami sadyzmu wśród zwierząt! Pan Twój (powiesz mi, że również mój!) kreując to wszystko o tym nie wiedział?

    Zastosuj więc logikę i wytłumacz te cierpienia wśród zwierząt. Czym one naraziły się STWÓRCY? Człowiek zgrzeszył, to ma przerąbane... Taka kara dla niego, ale te zwierzaki? Za co tak mają "dowalone"???

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Sądzę ,że ten cytat z Listu do Rzymian trochę nam rozjaśnia sytuację dotyczącą całego stworzenia żyjącego na Ziemi. Cytuję Rzym. 8 ,19-23 : (19) "Bo stworzenie z tęsknotą oczekuje objawienia synów Bożych, (20) gdyż stworzenie zostało poddane znikomości, nie z własnej woli, lecz z woli tego, który je poddał, w nadziei, (21) że i samo stworzenie będzie wyzwolone z niewoli skażenia ku chwalebnej wolności dzieci Bożych. (22) Wiemy bowiem, że całe stworzenie wespół wzdycha i wespół boleje aż dotąd. (23) A nie tylko ono, lecz i my sami, którzy posiadamy zaczątek Ducha, wzdychamy w sobie, oczekując synostwa, odkupienia ciała naszego." Ja tak rozumiem ten cytat ,że całe stworzenie Boże zostało poddane marności i dopiero odkupienie człowieka i przybranie przez ludzi oblicza synów bożych odmieni całą przyrodę. Potwierdza to cytat z Księgi Izajasza 65 ,25 Cytuję : "(25) Wilk z jagnięciem będą się paść razem, a lew jak bydło będzie jadł sieczkę, wąż zaś będzie się żywił prochem. Nie będą źle postępować ani zgubnie działać na całej świętej górze - mówi Pan." Mam nadzieję ,że chociaż trochę wyjaśniłem tą kwestię. Z tego co zrozumiałem całe stworzenie uległo skażeniu przez grzech pierwszych ludzi. Analogicznie moglibyśmy się zapytać dlaczego grzech Adama i Ewy przeszedł na nas wszystkich ludzi i dlaczego został nam zabrany raj. Przecież to tylko oni zgrzeszyli. Ja zrozumiałem to tak ,że cała ludzka natura ucierpiała poprzez nieposłuszeństwo pierwszej ludzkie pary. Potrzeba było człowieka ,który okaże się całkowicie posłuszny Bogu i znalazł się Jezus ,który przyjął ludzką naturę i był posłuszny aż do końca w ten sposób została naprawiona cała ludzka natura. Ja tak zrozumiałem to zagadnienie. Mam nadzieję ,że się nie mylę.

    OdpowiedzUsuń
  4. No pewnie, że się nie mylisz. Teraz to ja już wiem, że się nie mylisz.! Chociaż…? Nie wiem, czy tą biblijną paplaninę zacytowałeś uczciwie i zgodnie z zaleceniami Twoich kanonów wiary jaką wyznajesz. Jeżeli zrobiłeś to rzetelnie i uczciwie, to jasne że się nie mylisz!!!
    Nie jestes natomiast wiarygodny, odnośnie miłości do logiki. Bo w biblii jej nie znajdziesz! Dlatego nie można prowadzić dialogu z FANATYKAMI. Po prostu jest to niemożliwe, bo oni nigdy nie uznają czegoś takiego jak logiczne argumenty. Zawsze na trudne pytania odpowiadają, że „nie zmierzone są wyroki boskie” i im to wystarcza. Ja to przyjmuję i nie staram się racjonalizować argumentów, bo to jest z góry skazane na czczą gadaninę, a na taką szkoda mi czasu.

    A filozofia jakichś obciążeń za rodziców, dziadków czy jeszcze wcześniejszych antenatów jest mi obca i nie mogę jej zaakceptować. Ona wypacza całą konstrukcję istnienia BOGA. Przecież jeżeli On jest wszechmocny i wszechwiedzący, to tworzenie takiego BUBLA jakim jest ta „najmądrzejsza istota” wśród zwierząt, pozbawia Go tych atrybutów, bo poświadcza tylko taki fakt, iż wszystko wymknęło Mu się spod kontroli…

    Wszechwiedzący musiał przecież przewidywać, że ileś tam milionów a może miliardów ludzi będzie ZUTYLIZOWANYCH w jego imieniu… Zaiste, fajna konstrukcja FILOZOFICZNA!!!

    A czy wiesz POLBASKU, że w imię PANA łatwiej oprawcom było wykonywać LIKWIDOWANIE tysięcy ludzi, bo oni czuli się rozgrzeszeni i niewinni? Przecież rąbali, szlachtowali, rżnęli, strzelali w imieniu SWOJEGO PANA, nawet jeżeli to był pośrednik PANA, to przecież wiesz, że wszelka władza pochodzi od BOGA…

    Każda religia jest wyjątkowa, NAJLEPSZA, a więc rozmowy między wyznawcami muszą kończyć się ZABIJANIEM, albo FAŁSZYWYM KOMPROMISEM.

    Tak więc widzisz, że nie możemy podyskutować, bo TY masz instrukcję w postaci BIBLII, a ja jestem HERETYKIEM i w Twojej podświadomości, choćbyś temu oficjalnie zaprzeczał, to i tak powinienem skończyć na stosie!!!

    I jeszcze jedno! Ja się zawsze podpisuję pod swoimi wypowiedziami, ale jeżeli druga strona jest dla mnie incognito, to niech tak zostanie. Upoważniam Cię do wywalenia mojej wypowiedzi, jeżeli Ci nie pasuje do LINII TWOJEGO BLOGA.

    Pozdrawiam serdecznie ( i tutaj zawsze się podpisywałem, a w związku z powyższym wyjaśnieniem ………….)

    OdpowiedzUsuń
  5. I wszystko jasne Anonimowy :-) I tak bardzo delikatnie napisałeś temu FANATYKOWI, miłośnikowi niby-logiki (...)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoja agresywna postawa wobec ludzi, ktorzy chcą wierzyć tak jak JJ, a mają do tego prawo, plasuje cię na marginesie. Po takich jak ty, nie pozostanie nawet wspomnienie. Wiem, że to cię nie przeraża. Twoja konstrukcja jest prosta - "Ja jestem wyrocznią"....nie jest tak ..straciłeś wiarygodność z powodu nieprzejednania.......Pytia

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydaje się, że biblijny obraz Boga stawia nas przed dylematem: z jednej strony Bóg, który może tylko kochać, z drugiej, Bóg, który nie może tolerować zła. W języku biblijnym miłość Boża sprawia wrażenie, jakby była skazana na rozdwojenie, jakby dzieliła się na miłosierdzie i gniew, i jedno nigdy nie jest w stanie całkowicie zasłonić drugiego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewolucja "nie trzyma się kupy" tylko po zastosowaniu pokrętnej logiki, nie mającej do czynienia z racjonalnym myśleniem oraz wykazującym brak podstawowej wiedzy nt. ewolucji...

    OdpowiedzUsuń
  9. "Anonimowy" podziel się z nami tą wiedzą ,która by świadczyła o tym ,że teoria ewolucji jest logiczna i prawdopodobna. Ja nie znam takich faktów ,ale Ty może wiesz więcej. Moim zdaniem Darwin pomylił zdolność przystosowania się każdego żywego biologicznego organizmu do warunków zewnętrznych z możliwością tego organizmu do samoistnego przekształcania się w coraz to bardziej skomplikowane inne organizmy. Moim zdaniem np. bakterie w wyniku ciągłej walki o przetrwanie nauczyły się bronić poprzez różne sztuczki w tym i wytwarzanie substancji rozkładających broń biologiczną innych organizmów ,być może nawet mogły krzyżować się ze sobą ale to wcale nie znaczy ,że z bakterii powstały bardziej skomplikowane organizmy wielokomórkowe. Moim zdaniem ludzie nie mają na to dowodów a tylko domysły i przypuszczenia.

    OdpowiedzUsuń
  10. "O" jest za słaby, aby Ci to objaśnić....jego "prymat" na tvn dobiegł juz dawno końca

    OdpowiedzUsuń
  11. "Anonimowy" objaśnij więc nam Ty ,dlaczego wierzysz w tak mało realną teorię ? Jestem bardzo ciekawy Twoich koncepcjii.

    OdpowiedzUsuń

Proszę o merytoryczne komentarze i nieużywanie niecenzuralnych słów. Blog jest niecenzurowany.